En trevlig dag

Igår efter vi hämtat barnen på skolan, for vi på bowlingen med våra grabbar & Alfred & Elias !

Hampus hade hört talas om en i sin klass som hade haft kalas på bowlingen i helgen så han blev så sugen på att spela, så vi bokade bana & så fick barnen ta med sig Perssons, så de hade en riktigt skojig dag!  så

klart ville alla vinna... men de hade så skoj så de glömde bort resultatet mot slutet.. :)
Jag var så sugen på & spela jag oxå.. åh vad jag längtar tills jag klarar av att svinga ett klot jag oxå!!

Sedan kom Madde ner med småttingarna, så då gick vi allihop & fikade .
sedan var klockan vips 16 & det var dax att fara hem för & greja middag, Elias hängde på oss hem för att de skulle testa Hampus nya spel som han köpte på stan... ett nytt "Star Wars" spel bidde det!

Jag var ju även ner på niphälsan igår för att testa cykla lite på träningscykeln.. gick sådär.. men jag gjorde det iallafall!
smärtan i ljumskarna har fortfarande inte lagt sig.. sjukgymnasten sa att det kunde ta ett tag..   :(
men jag tänker att ondare än såhär kan jag ju inte få, så då tjuras jag på med att småträna lite..

Får se om jag orkar med att testa simma lite ikväll... sist fick jag så ont så jag inte kunde gå.. men skam den som ger sig!

Nä nu ska jag ligga & kolla lite på gamla avsnitt av " Design: Simon & Tomas "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0