Måndag hela veckan...

Ja, lite så känns det nu ...

Men jag har tur som har en fantastisk familj som livar upp !

imorse kom min mor & Milo & hälsade på, höll mig sällskap under lunchen.. mamma hade köpt en jättesöt bukett med påskliljor !  jag älskar liljor... de står sig så länge, sedan är det så fint med den härliga gula färgen !

Milo härjde på & lekte som vanligt..  :)  men han frågade gång på gång efter grabbarna...  :)

ikväll har jag & killarna haft besök av Stefan & Loke som kom & fikade , Noak hängde med oss hem efter skolan idag, åsså ville ju lillebrorsan komma & leka lite en stund oxå! :)

Nu ligger jag & kollar på de nya avsnitten av CSI... sååå bra !

Annars händer inte mkt... ska till sjukgymnasten imorrn igen..har fått en övning jag gjort en vecka nu.. men jag kan inte säga att det blivit något bättre i min rygg iallafall.. tråkigt nog.

På torsdag ska jag till ortopeden... ska bli intressant & höra vad han har att säga...

Och nu har grabbarna bara en vecka kvar innan de får ha sitt sportlov ! de längtar kan jag säga...  :)

Näpp nu börjar det igen, Csi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0