Middagsbjuden!

Good day friends!

Idag skall mina snälla underbara föräldrar bjuppa oss på kina-mat !

såå himla länge sedan jag åt kina.mat... sist var nog när jag & mamma var på SPA i Sundsvall förra året... så det kommer att bli gottigott!!

igår hände inte så mkt... jag var faktiskt & simmade liiiite... kändes riktigt bra när jag var i vattnet.. mindre bra när jag klev upp...   :(  kändes inte alls bra i ryggen..kanske jag ska ligga konstant i en pool..  :) då känner jag mig nog helt smärtfri hela tiden..ända tills mitt skinn börjar att falla av..  multna upp i vattnet....   :)
nej då.  så ska vi inte göra!

idag efter vi käkat med mor & far, har Anton sin handbollsträning, alltid kul att kolla på barnen som är så himla duktiga tycker jag!

Nej, nu börjar det dra ihop sig för att fara & hämta grabbarna på skolan!
de skulle ha dansträning idag, så det blir skoj & höra hur de har haft det !

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0