Nya färger!

Helloo!

som ni uppenbarligen ser redan, så har jag fixat lite med färgerna igen här på bloggen, jag ville ha lite glada färger, som är lite " jag" liksom.. iochförsig är jag väl inte så uppåt just för tillfället, men , ja..ni förstår!  :)

Idag har jag fått lite goda nyheter iallfall!

Fick ett mail från min sjukskrivningskoordinator, och nu är alllt klart & planerat inför Team Bedömningen som jag skall få.. detta innebär att läkarna,sjukgymnasterna,rehabteamet(,tror att en kurator skall vara med oxå..)  + jag då, skall ha ett möte om vilken den bästa rehabilitering för mig är, samt att hon oxå skrev att en remiss enligt rehabiliteringsgarantin skall skrivas till Smärtrehab i Härnösand ! Åh vad bra nyheter för mig !!  :)
nu skall detta mötet inte äga rum först v.15... alltså 3 veckor tills dess... känns på ett vis länge.. jag vill ha bättring NU !  men iochförsig har jag gått & haft ont så jädra länge att 3 veckor till, får väl funka...
just nu känns allt extra jobbigt med att jag fick så himla ont i ljumskarna i helgen, det har inte blivit någe bättre... men det är väl bara att bita ihop antar jag, synd att det sätter sig på humöret.& psyket.. jag har det jobbigt nu kan jag säga...jag gillar verkligen inte mig själv just nu...
Kunde inte fatta vad ont i ljumskarna & baksidan av låret hade att göra med min ryggvärk, men då förklarade sjukgymnasten för mig att allt hänger ihop... så nu fattar jag lite mera ..
att några ynka prommisar kunde ställa till det såhär.. skit oxå !
 
Jaja, så lätt ska jag inte bryta ihop... allt blir bra till slut!!

Nä nu ska jag se vad vi ska göra för middag till grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0