Sköna Söndag !

Alltså vilken underbar dag vi har haft även idag !!

först ut av aktiviteter idag var Antons hockeyträning.. den gick hur bra som helst för honom !

medans han & jag var på träning, var Hampus hos Elias en stund, sedan efter träningen hämtade vi upp 2 kompisar till A, sedan for vi till Elias & hämtade med honom & Hampus hem till oss oxå!

full fart med 5 glada barn härhemma alltså! de lekte allihopa fantastiskt bra! inte ett enda litet tjafs så långt ögat kunde nå!

Sedan vid 4 tiden for vi & lämnade tillbaks alla kompisar, sedan drog vi upp på övergård till min lilla kusin Lucas som fyllde hela 14 år ! hurra hurra!

ikväll har grabbarna haft 2 innebandymatcher var.. och så himla bra som de spelade ikväll !  Hampus lag håller på att bli riktigt duktiga nu.. trots att de bara spelat några matcher tillsammans ! småkillarna... så sötisar !

Hampus var mkt nöjd med matcherna, han fick ju göra mål i båda två !  :D

Antons lag spelade 2 tuffa matcher... första vann dom mot Nipans Vildar med 4-3 ! tjohooo!

andra spelade dom mot de "farliga" Ronaldos Hjältar, som de aldrig vunnit mot... MEN ikväll spöade de dom totalt! 5-3 vann vi med !! grabbarna var helt otroligt lyckliga över den vinsten kan jag tala om ! en helt superkul kväll på valla har vi haft !

nu sussar de sött mina små älsklingar... jag ska kolla nåt avsnitt å " Morden i Midsomer" innan jag släcker ögonen..

imorrn har vi sovmorgon!!  sportlovsstart !! woho!!

kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0