Sportlovsveckan slut!

Goafton!

Ligger nu i min härliga säng.. blev en extremt tidig kväll ..redan 19:50 la jag mig.. har inte haft någon bra rygg-dag...

Jag får så himla ont av dessa övningar jag fått av sjukgymnasten.. men det kanske ska vara så... måste höra på fredag när jag ska dit igen.

Annars då?

ja igår vann ju Anna Bergendahl Mellofesten!  det kan nog vara bra för Sverige.. den är helt OK låten.. men jag höll nog liiiite mer på Salem Al fakir, eller Eric Saade.. nu får vi se hur det går i Oslo för lilla söta Anna.. hon har ju faktiskt en helt fantastisk röst lill-tjejen !

I går var vi även & grattade min lilla kusin Natta som fyllde 16 år ! kors i taket.. tänk när man var 16 år... då hade jag nyss blivit tillsammas med min första kille, eller det första riktigt långa förhållandet jag hade..  :)  den killen & jag höll i hop i hela 3 år !  hehe.. Niklas hette han.. tänk vad mkt Natta har framför sig i livet,  lovely !!

Vi var även &  hälsa på Madde & Co, och kollade in deras nyföddingar-som Hampus kallar dom...  :)  småkillingarna ! sååå himmelens söta !
ville nästan ta med en hem...

Idag har Anton & jag vart på nipvallen några timmar... han hade match mot mammorna ! guud va roligt dom hade barnen !!  mammorna var riktigt duktiga dom oxå!  så synd att jag inte kunde vara med & spela... hade varit kul...jädra rygg..  :(  kanske nästa år så !!   :)
barnen vann iallafall med 2-1 !
sedan for vi upp till mamma & pappa, där även bror m. familia va & hälsade på, vi åkte dit för att hämta hem lilleman, som fick för sig i lördagskväll att han minsann skulle sova hos mommo & moffa en till gång innan lovet var slut!  :D

Imorrn är det skoldax igen... jag tror barnen har vart nöjd med lovet, och tycker det ska bli skoj med skolan igen !
nu går dom ju bara 3 veckor, sedan  är det ju dax för Påsk-lov !

Nä nu ska jag sussa,  puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0