Fotbollssöndag!

Idag har båda killarna haft fotbolsträning, som vanligt gick det hur bra som helst!

annars idag, så vaknade jag imorse av Antons kompis ljuva stämma... han sjöng för full hals därinne i sovrummet...  07:00....  :)

fick säga till han liiite försiktigt att sjunga liiite tystare, när resten av huset var väldigt mycket sovandes..  :)  gulligt att vakna till skönsång på morgonen iochförsig!  :)

idag har vi bakat chokladkolakakor oxå, blev väldans fina ! har börjat lite smått att baka inför min stundande 35 årsdag! wohoo!   :) fast jag vet inte om jag ens kommer att vara hemma då.. beror på när de skickar iväg mig till S-vall på Smärtrehab...

nä nu måste jag ropa in barnen från studsmattan... skola imorrn..dax att sussilussa!!  :)

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0