Helgmys!

Denna helgen har försvunnit i ett nafs!

I går var vi & fikade hos Tuva Li som fyllde 2 år i fredags, samma dag som min farmor fyller år !

vi har i denna släkten en tendens att fylla år på samma dagar..  :) några exempel på detta är, jag & min fasters man fyller år 16 maj.. min farmor & Tuva Li 21 maj... min svärmor & min faster 9 november... sedan finns det fler exempel oxå...  :)

Vi fick supersmarrigt fika som min kusin Maria hade fixat, vi hade verkligen en jättetrevlig stund där i Björkå ! :)

annars härhemma har vi grejat lite utomhus... klippt gräset..rensat lite ogräs..fixat till lite planteringar.. myst...

i fredags var vi ner en sväng på kalaset som Konsum fixat... herreguuud vad folk det var där !

jag tog md mig grannbarnen & grabbarna, åsså hängde brodern & Milo på oxå.. det var gratis glass, fickdamm, & annat skoj för barnen där !

Idag ska vi till min älskade lilla mamma som fyller 54 år idag! hurra hurra !!

sedan är det fotbollsträningar för båda grabbarna som vanligt..vädret ser lite tråkigare ut idag... ser ut att bli regn... man har ju blivit bortskämd med värmen denna helgen ! härligt!!

Nu ska jag börjja planera lite vad jag ska ha med mig på ryggis!  nu är det bara 1 vecka kvar innan jag far dit... lite nervös är jag faktiskt...

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0