katastrof & magi ?!

Vilken märklig dag detta har varit...
första händelsen idag, var en mycket otäck sådan.. det hände strax efter vi kommit hem från skolan.. grabbarna & en kompis till Anton var på studsmattan.. och vad händer? jo olyckan var framme ganska direkt...
jag hör en massa skrik.. Anton kommer inspringandes & säger att det sprutar blod ur Hampus huvud.. fy.. jag får nästan panik av att höra detta.. så Thomas springer ut och kommer inspringandes med lilleman, och blodet formligen pulserar ur skallen... så himla hemskt ! 
han har fått ett slag av ev. en leksak, mitt på skallen, en olycka,såklart, men ändå hemskt ! både för Hampus & för Anton & hans kompis.. de blev nog lite chockad av allt blod.. men efter vi förklarat att när man gör illa huvudet, så ser det oftast värre ut än vad det är, så verkade de förstå.
Thomas fick efter att ha hållt hårt tryck mot skallen en bra stund, slut på blödandet, och vi kunde se hur såret verkligen såg ut, det hade mycket riktigt blivit ett litet hack mitt på huvudet, men mycket litet sådant, så det kommer läka fint.
men vilket blod ! han såg ut som en slaktare stackarn... blod överrallt.. huvva.
Hampus hämtade sig ganska snabbt efter 2 st piggelinglassar.. nu sover han så sött i vår säng!
Anton han åkte med Erik hem till Junsele & skulle sova där inatt ! de lär nog vara trötta grabbar på skolan imorrn skulle jag tro..  :)


Sedan ikväll har ju jag & mamma vart iväg på storseans med Terry Evans... en magisk kväll måste jag säga... vilken underbar förmåga den karl har... fantastisk att få uppleva 2 1/2 timma med att lyssna på honom ! jag kommer säkerligen att fara på fler sittningar med honom... mycket intressant!
nu håller jag faktiskt på att återuppta mitt läsande oxå!
har idag börjat på en bok av ett välkänt medium, James Van Praagh.. boken heter: " Himlen på jorden"
verkar mycket bra !
Att sedan ett par släktingar till oss har fått åka till New York nyss & få möjligheten att arbeta med honom, det är en riktig bonus ! det är mor & dotter som båda två har förmågan att tala med andra sidan.. det är släkt på min pappas sida det rör sig om... ska bli intressant att få följa dom om de nu kommer att visa det på Tv till hösten... spännande !!!

Nu dax att sova !
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0