Nyslingad & matchdax !

Idag har jag vart hos min favvofrissa igen.. denna gången testade vi på att göra en tjock slinga i luggen rosa! det blev hur bra som helst ! jag är asnöjd !  sedan gjorde vi en slinga grönt i nacken.. mycket coolt vart det !!

Agata Sax- ni måste gå dit & klippa & greja med ert hår! hon är billigast i stan dessutom ! & bäst !

sedan i kväll har Hampus haft premiärmatch med Hajarna !  och vilken match sedan... totalt ägde Hajarna matchen !  det blev 14-1... & Hampus gjorde 4 mål dessutom, så han var ju nöjd..  :)

anton lag mötte de svåra Nipans Vildar... som vi i alla år alltid spelat jämt mot.. denna gången blev det 1-1, ett mycket rättvist resultat ! båda lagen kämpade som djur !! en kul match !

Nu är jag trött som tusan..har vart det nästan hela dagen av någon konstig anledning... vet ej varför.. så nu blir det sängen.. kram & gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0