4-dagars !!

Hello!

Nu så är jag ledig i 4 hela dagar ! fattar ni??  lovely!

Anledningen till detta är att jag tagit sem. idag, för imorse/natt for T på "pang-pang-övning " till H-sand med Hemvärnet... så nu är jag & kidsen solo tills på söndagkväll...  :)

sedan har jag min 3 dagars ledighet  fre-sönd... så det blev ju bra det här!  :)

Vi har inte haft så himla skoj dessa dagar som gått nu i veckan... vi har haft sjukstuga... Hampus har fått vart hemma från skolan i 2 dagar... men idag har han piggat på sig avsevärt, har vart feberfri sedan i förrgår.. så idag blev det skolan för lillemannnen... tror nog han tycker det är lite skoj iallafall!

Jag & Anton vi är lite snuviga fortfarande... men jag känner att min styrka sakta men säkert är på väg tillbaks!  det värsta jag tycker är, att jag inte kunnat träna på 1 vecka !  hemsk är det !  men till nästa vecka har jag räknat med att vara fit for fight igen... och då jämarns ska jag köra stenhårt på gymet!!  nu är det klart att jag ska tillbaks på ryggis för återkoll... 15-16:e December ska jag dit, för 2 dagars återträff!  ska sova där i en natt, men det blir nästan 2 dagar som vi är där.. ska bli superkul !  guuud vad jag ska träna där !! & bada i träningsbassängen !!

så nu är det dax att lägga i ytterligare en växel så jag är stark när vi ska tillbaks dit !  :)

nä nu ska jag käka lite havregrynsgröt till lunch... i e.m ska jag & grabbsen äka skrillor med Stefan & alla kidsen... får se om jag ids åka så mkt... det är ju inte superkul & åka skridskor direkt... :)  men vad gör man inte för barnen !

Kram på er & ha en bra dag !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0