Fredag !

Skönt med fredagar... bästa dagen på hela veckan om jag får bestämma !!  :)

Ja, igår var det ju skrillor med Madde,Stefan & kidsen... för barnen gick det ju huuur bra som helst, men jag är ju inte någon stor älskare av skrillor...  :)  både jag & Madde vimsade omkring på isen.. och så vart jag ju skadad oxå !!

En annan av barnen som var där, sköt jordens hårdaste puck på mitt smalben... shit vad ont det gjorde... blev t.o.m ett KÖTTSÅR... säkert 2 mm stort... :)

jag får ju nästan skylla mig själv som vistas ute på isen utan skydd...  nästa gång ska jag vara förberedd på attacker !  :)

Idag då... ja, vi har med oss Noak hem från skolan, så grabbsen leker för fullt !

jag har bakat oxå ! hör & häpna !!

men bara småkakor... jag har gjort havreflan & gaffelkakor... såna små kakor som man trycker till med gaffeln på.. goda.. så nu ligger de snällt i frysen & väntar på att bli uppätna !

Idag har jag bokat biljetter till bio imorrn klockan 15 !  jag & grabbarna ska gå & se " Legenden om ugglornas rike"  en film  som verkar mkt bra ! spännande & kanske lite halvläskig... vi får se !
vore skoj om nån fler av kompisarna gick oxå ! häng på !  :)

Men först imorrn f.m är det Hampus handbollsträning som gäller... 10:30.. hiskeligt tidigt-  :)
Ikväll är det mysa med killarna... se på Idol... sedan ska jag nog se filmen jag hyrde idag.. " Beck-levande begravd "  längtar !!!

Nä nu måste jag återgå till middags-tillverkandet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0