Handbollscup i Härnösand!

Hallojsan vänner!

Idag har heeeela dagen tillbringats i Härösand... grabbsen har haft cup, och de har haft hur skoj som helst- exakt hela dagen !!  :)
Vi for redan vid 8 imorse... och kom hem vid 19.. så det har vart en lång -men dock så himla skojig dag !

SHK gjorde riktigt bra ifrån sig.. trots att de fick möte äldre grabbar....vi har riktiga superkämpar i SHK!!

Jag trodde ett tag att jag fasen bröt stortån oxå !!  hur kan man bygga en tröskel på väg in till en toalett-som är 2 dm hög?? va???  jag gick i godan ro & släpade fötterna efter mig.. i tron om att inte behöva lyfta fötterna när jag skulle in på toan... och vad händer? jo jag dammar in tån rakt i den jädra tröskeln! fasen vad jag fick ONT! och nu är tån blå...  och jag tycker det gnekar när jag kliver på den...  :)  men det kan ju vara ålderdomen som gör att den gnekar oxå...  :)

Nädå, jag är nog inte så skadad som det låter... det lär nog gå över rätt snabbt..  :)

Anton & Hampus har jag nyss vart upp med till mina älskade föräldrar... killarna ska få sussa där inatt, eftersom jag jobbar 7-21 imorrn & T han jobbar natt hela helgen.. tänk att man är så lyckligt lottad över att ha en sådan underbar familj som ställer upp i alla väder...  jag är så otroligt tacksam över detta att jag har de absolut bästa mamsen & papsen i heeeela välden !

Nä nu dax att sussa !

Med färskt minne av en fantastisk dag i handbollens tecken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0