Ordnat kaos....

Helloo!

Ja, min rubrik stämmer vekligen väl överens med över hur jag har det nu !  :)

Men det handlar om ett par veckors jobb inför denna cupen per år som vi har det såhär.. så det får man ju ta !  :)

Idag har jag vart ledig, den största delen av dagen har gått åt till att arbeta med handbollsgrejor...

men vi har även bara tagit det lugnt härhemma... skönt att bara slappa omkring i pyjamas halva dagen...

grabbarna hade ju kompisar här hela dagen igår... så idag har det hör & häpna -vart kompistomt !  :)

ikväll har vi vart på Antons handbollsträning.. och vid samlingen innan träning, med alla 25 barnen & deras tränare... helt plötsligt börjar tränarna prata om mig... om hur bra jobb jag gjorde som lagledare.. hur duktig jag var- piningt värre att lyssna på...  men, men... efter de hade pratat klart med barnen säger Pär-en av tränarna: Därför har vi en liten present till dig Victoria, ... och så fick jag en superhärlig vinterjacka, en svart jacka av handbollsmärket: Kempa, med Sollefteå Handbollslogga på bröstet...  gulle-dom... jag blev riktigt generad... så snällt utav dom ! jag vet att den jackan kostar rätt mycket pengar... och så varm & skön var den !!

JAg blev väldigt glad, och sedan vart det kramkalas!  :)

Nä nu ska jag fixa lite på hemsidan innan jag ska kolla reprisen på Bonde Söker Fru.. imorrn är det 7-16 dag för mig... men imorrn är det en speciell jobbdag, min mormor-som ju bor på avd där jag jobbar ni vet... hon fyller 87 år imorrn... så jag ska ge henne tårta på säng & presenter ! :)

Hejdå vänner!

Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Nä, jag ser ju att det är av er vi måste ta spelare. 25 st! Alldeles för många...

2010-11-05 @ 14:46:30
Postat av: vickan

Men vafasen ! Har du hittat hit du oxå??? :)

2010-11-05 @ 18:47:06
Postat av: vickan

..förresten.. det där med att sno spelare.. glöm det du ! :D vi har många spelare för att det är sååå jävulskt bra ledare ! hehe...

2010-11-05 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0