Fullspäckad underbar dag!

Godernatten på er vänner!

Så har vi fått vintertid då..känns helt Ok !  hörde förresten en skoj grej det där med hur man ska tänka när man ställer tillbaks & fram klockan..  hör här:  " När det är vintertid- då tar partierna TILLBAKS vallöftena.. När det blir vår & sommartid igen- då tar de FRAM vallöftena !"  haha ! tyckte jag var ganska klockrent sagt av David Helenius !!  :)

Idag på f.m har vi bara myst & tagit det lugnt & skönt härhemma... Hampus & grannbarnen fick för sig att springa & halloweena mera här i byn idag, så det har dom gjort !  :)
Jag har passat på att städa upp lite i röran som lätt blir härhemma..  :)
Vid 14 tiden for jag & Anton på handbollsträning, efter den så for vi hela familjen till mor & far & käkade middag där med dom innan det var dax att fara på premiärmatcherna på knatteinnebandy-kvartersen !  grabbarna hade matcher från klockan 17 till 18:30 , båda killarnas lag gick det bra för ! kul för dom !
tyvärr missade jag de sista matcherna för jag for på handbollscup möte- som var väldigt givande & intressant !  mkt ska fixas innan cupen nästa helg... om folk bara förstod hur mkt jobb man lägger ner för att få allt att gå runt när man fixar en cup för över 60 lag.. blandade från hela sverige & Norge ! men kul är det som bara den ! kanonmänniskor man arbetar med i klubben..

Nu ska jag sussa lite .. imorrn jobbar jag kvällspass... skönt med lite sovmorgon nu när barnen har lov !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0