Goderafton !

I dag efter jobbet var jag på gymet i vanlig ordning... allt flöt fint, tyckte jag.. tills jag kom hem.. fick så himla ont i skuldran.. tror jag överansträngde mig eller nåt.. får hoppas det går över tills imorrn.. kanske tog jag i föööör hårt idag..  :)

Annars då... ja, i gårkväll va jag på föräldramöte på barnens  skola, intressant med jättebra föräläsning om barn & datorer, mkt bra info !

Jag blev fortsatt förtroendeinvald i skolarådet, samt klassförälder i båda grabbarnas klasser... att jag aldrig lär mig...  :)  att inte ta på mig för mkt alltså !  med jag är ju för nyfiken för att kunna låta bli !!!  :)

Är ju inte direkt jobbigt kan jag säga...  :) sedan tycker jag faktiskt helt ärligt att det är jätteintressanta saker som diskuteras !  finns väl inget viktigare än våra barn, eller hur?

Nä nu är jag trött... imorrn ska jag skjutsa Anton på hans första trum-lektion !!  klockan 9:45 !

skojskoj!!

sedan har jag kvällsjobb... ses hörni !! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0