TGIF!

..& denna gången det blivit fredag har väl aldrig förr känts så underbar!!

Jag känner verligen med hela min kropp att jag behöver vara ledig ett par dagar...

Efter jobbet for jag & hämtade barnen, sedan for vi & fikade med Madde & barnen på Westerlunds.. himla mkt folk, men vi hade hur mysigt som helst iallafall!  :)

Sen vart det en kort sväng på staden för att inhandla lite smink till Hampus.... han ska ju klä ut sig imorrn han... när vi ska på middag upp till mor & far tillsammans med brodern min & hans familj.. kommer bli en himla mysigt tillställning !!

Ikväll har vi myst, Hampus har haft Elias här, så de har lekt allt mellan himmel & jord... jag fick t.o.m vara med i "kriget" ett tag...  :)

Imorrn har vi Hampus handbollsträning på f.m, sedan ska vi skjutsa Anton på kalas på badhuset.. efter detta ska vi fara upp till mamsen & papsen för halloweenmiddag !!  får se om jag & grabbarna går runt & spökar litegranna sedan... jag har ju tagit fram häx-kostymen jag !!  fast enligt brorsan skulle jag visst inte behöva klä ut mig till häxa överhuvudtaget....  :D tack för den lillebror !  :)

Nä nu fortsätter Idol !  spännande !!!
Kram & puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0