Tyra 1 år & Medalj !

Idag har Anton haft kommunmästerskap i friidrott på nipvallen, alla 3:or tävlade i olika grenar mo varandra.. & Anton tog bronsmedalj i kast med liten boll!!!!  Vilken kille !!!  :)

Så han kom hem & visade stolt upp sin medalj för oss alla !  jättefin va den !  han kastade 32 m. det är fasen längre än vad jag jag kastade när jag gick i 6:an... :)

Stort grattis till vår medaljkille !

Sedan har Hampus klippt sig idag, han vart supernöjd !

Efter detta var vi till Thomas bror Jörgen , och firade deras dotra Tyra-alltså barnens kusin, på hennes 1 årsdag....  och snart får de en till liten bebis.. i nov-dec.. spännande .. ännu en kusin till grabbarna ! :)

Sedan har jag suttit & kollat på finalen i "Superstars" Martin Lidberg vann, precis som jag trott hela tiden... fasen vilket muskelpaket den killen är !!! herreguuud !!

Nu ska jag snart sussa....

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0