Energikickar!

Men nu ska ni få höra!

Vilken jädrans supergrej jag äntligen inhandlat... en råsafts-centrifug! hur kanon som helst, och idag gjorde mulade jag ner 2 äpplen, 1 nektarin,1 apelsin , bara för & testa den, och himmel vad snabbt & bra det blev ! fräsch juice på studs! & pigg & alert blir man !  imorrnbitti ska jag köra ner apelsiner,plommon,ingefära,äpplen & morötter, energiboosta mig ordentligt!

kanongrej... och att man verkligen får i sig så många frukter & grönsaker- i ett glas ! lovely!

perfekt för en sån som mig, som är jädrans dålig på att äta frukt & sånt... har liksom inte tid & smaska på frukter & grönt hela tiden.. bättre & dricka det lite snabbt !  :) och så himla gott att blanda lite hur man vill... japp, ett superköp måste jag säga! 

Ikväll har jag gjort sååå hila snygga " HEJA" skyltar till grabbsens matcher imorrnbitti.. eller så fina blev de inte..  :)  men det är ju tanken som räknas!  ska bli himla skoj & kolla imorrn på killarna.. synd bara att de spelar samtidigt... men jag får väl klona mig som jag brukar...  :D

skulle de förlora, så får de ju faktiskt som sämst silvermedalj.. och det är ju verkligen inte fy skam det heller !!  bara att ha kämpat sig hela vägen till final tycker jag är super !!

HEJA HAJARNA & HEJA SUPERHJÄLTARNA !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0