Helloooo!!!!

Hejsan vänner!

Ja, nu var det ett par dagar sedan sist... vad har jag pysslat med? hmm.. jo, jobbat massor, tränat massor...umgåtts med min familj..sedan har jag börjat planera lite inför handbollssäsongen som kommer starta upp snart !  på söndag är det upptakt på GB skolan 16:30, för alla barn födda 00-03 !  har nån av er något barn i denna åldern som vill testa handboll, välkomna !!   :)

Ikväll ska jag till K-fors på idrottsskador & dess behandlingar-utbildning !  ska verkligen bli jätteintressant !!

I dag verkar ju alla valsedlar ska bli färdigräknade oxå... ser ju inte så bra ut må jag säga.. just nu har moderaterna inte någon egen majoritet.. vilket betyder att de kan bli tvingade att samarbeta med SD.. vägrar de, kan det för första gången på väääldigt många år bli omval i Sverige... jag tycker detta är jättespännande !!

För miljöpartiet kommer nog inte att gå med på något samarbete med Moderaterna... jag förstår Maria Wetterstrand.. när hon säger att hon verkligen inte kan stötta ett parti som bygger kärnkraftverk.. det går ju emot hela MP:s sakfrågor.. hur som helst, så komemr detta bli skitspännande vad som än händer !

Nu har jag nyss kört ett pass på orbitreken, sedan en sväng med pilatesbollen-sköööönt !!!

Nä nu ska jag koka lite gröt !
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Har du inget negativt att berätta ??;)

.... allt var så förbenat positivt !!!

2010-09-24 @ 00:04:28
Postat av: vickan

åh hereegud..om du bara visste.. :D

2010-09-24 @ 06:00:09
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0