Jobbe jobbe joooobbbee!!!!

Åh vad det är roligt att jobba igen!! lovely!!!!

Känns himla bra må ni tro! :D

Jag hinner t.o.m att träna som jag ska! var på gymmet i går, ska dit imorrn igen.. hoppas verkligen att detta flyter på bra nu i fortsättningen... jag kan inte fatta hur jag klarade mig utan att träna så här ordentligt förut... kan inte tänka mig en vecka utan några pass på gymet nu ens... känns härligt!!!

Igår hade Anton sin sista kvartersmatch, även den vann dom, så de har nu spelat sig igenom hela säsongen-OBESEGRADE! väl värda sin plats i finalen på söndag tycker jag!! ska bli så spännande...

Och idag hade Hampus sin sista match... den slutade 3-3, men detta betyder oxå att även Hampus lag klarat sig hela säsongen -OBESEGRADE! så himla kul att båda pojkarnas lag spelar final på söndag, en klockan 10 & en klockan 11!  blir några mycket spännande timmar på risön då...  :)

Nä nu ska jag ta & sussa... ska packa fikaväska till killarna som ska på utflykt med deras skola imorrn.. så jag får kliva upp lite tidigare & greja det innan jag väcker sötisarna..

Nu är jag ledig 2 dagar, sedan väntar 7-21 pass på fredag.. 7-14 pass på lördag, sedan har jag ju såklart tagit semester på söndag för att heja på killarna !  :D

Många kramar till er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0