Tränardagar!

Tjingeling!

Nu har jag nyss kommit hem från gymet, härligt!

men igår när jag var ute & tränade härhemma, gick en prommis mot långsele, så helt plötsligt står det en älgkalv lite längre framför mig på vägen.... shit jag blev rädd!  för jag insåg snabbt att en mamma-älg antagligen skulle finnas i närheten oxå... och de vet man ju aldrig hur de reagerar... jag vände snabbt hemåt & har nog aldrig sprungit min runda hem så snabbt nångång!

Igår var bror & Milo hit en sväng på dan oxå, vi var ute & gick lite i det otroligt varma vädret! bl.a fick Milo se grannarnas kaninungar, samt alla traktorer & fyrhjulingar som finns här i byn...  :)  han är besatt av traktorer tror jag... han t.o.m lärde sin gamla faster hur man får loss en traktor som fastnat i gegga... man stoppar visst små käppar under hjulen & bänder loss...  :)  gullunge!

När jag hämtat grabbsen från skolan så hade vi "läx-stund" nu har ju båda killarna läxor, så det tycker de ju är skojigt! kul att se hur de sitter & finurlar på läxorna...  :)
Sedan hade Anton sin sista träning ... nu är det bara finalerna på söndag kvar, sedan är kvartersen slut & handbollen tar vid !  :)

Nä nu ska jag faktiskt slappa lite... inte göra någonting innan barnen ska hämtas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0