Valdag!

Då var dagen kommen, den som kommer vart 4:e år.. och jag snackar för en gångs skull inte sport..  :)

Valdagen... tycker faktiskt att den är lite mäktig på nåt vis.. halv-högtid liksom..  :)

Fast idag har jag vistats på mitt arbete från 6:30 imorse, tills jag nyss kom hem.. fast jag är så otroligt lyckligt lottad som har ett så skojigt jobb med fina jobbarkompisar !

Men vi har haft på både radio & TV för att hålla ett getöga på bevakningen av valet!

Nu sitetr jag härhemma framför TV´n & kollar lite valsiffror.. jag blir ju mörkrädd av att se hur många procent som verkar rösta på SD.. fruktansvärt om ni frågar mig ! är detta verkligen vad detta landet vill? ha ett främlingsfientligt parti? ush !! dom får INGA som helst sympatier från min sida iallafall!!

Mina Miljöpartister går det bra för ! verkar bli deras bästa val hitills ! kul det iallafall ! kanske folk till slut börjat att inse hur otroligt viktiga deras frågor är !

Nu ska jag snart gå & lägga mig, ska ju upp 5:30 imorrnbitti igen.. och kommer inte hem först 21:00... sedan är jag faktiskt ledig på tisdag... men då lär jag ju vara halvsovande hela dagen..  :)

Gonatt & Puss & må gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0