35 timmar på jobbet...

Tjingelingens !

Nu känner jag mig rätt motiverad att vara ledig 1 dag, efter att ha vart bosatt på jobbet sedan i fredagskväll... tur att man har fantastiska arbetskamrater som gör att arbetet blir lättsamt !  :)

Jobbarhelgen har förflutit otroligt snabbt måste jag säga..!

Men jag måste ju berätta .. jag ska börja spela fotboll igen !  korpfotboll visserligen.. och herreguuud hur det kommer sluta.. det vete gudarna..  :D

"Pumorna" heter tjejlaget som jag & grannen ska testa spela med.. så nu har vi betsämt oss att börja hårdträna inför den kommande fotbollssäsongen !  hehe..

Nä, men skämt åsido.. det känns skoj att göra nåt nytt, gammalt, men nytt om ni förstår..  :)

Idag kommer dagen gå åt att städa.. tvätta... plocka lite påskris.. pynta lite.. fast jag ska som sagt ta det lite lugnt oxå..

Nu ska jag lägga mig & läsa lite tror jag... pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0