Dagarna går..

Ja, dagarna går snabbt nu tycker jag... imorrn gör jag sista dagen på aktivieringen, sedan 9 dagars ledigt innan det är dax att återgå till vanliga jobbet !

Igår hade vi "Pumorna" såsongsstart med matcherna, det blev en förlust, men jag gjorde mitt absolut bästa för stunden i målet ! :)  jag fick ju faktiskt beröm av mina medspelare iallfall...  :)

Nästa vecka möter vi Thomas lag, hehe.. kan ju bli kul...

Vi funderade i går på om vi skulle fara till Skuleberget på diggiloo... men vi har kommit fram till att vi hoppar nog över det i år...det är ju imorrn det.. och jag ska ju ändå fara till Södra BErget på söndag med mamsen på SPA ! längtar..

Nä nu ska jag vila min skitrygg en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0