Lilla Aborrsjön !

Ikväll har vi vart till Lilla Aborrsjön & grillat korv,pinnbröd & fiskat !  vi hade några mkt mysiga timmar där... väldigt rogivande & vackert...

Nu så har jag jobbat min sista dag på Aktiveringen .. nu väntar 9 dagars ledighet ! wohoo!

Och i övermorgon sticker jag & mamma till Södra Berget-SPA ! känns lovely !!!

Annars idag , har jag bakat tunnbröd..igen... det är ju så himla gott !!  :) åsså har vi städat lite ute på gården,rensat rabatter.. fixat lite... kan ju behövas nu..  :D spännande tider väntar oss framöver tror jag !  :D

Nä nu ska jag läsa lite i min nya bok... den fruktansvärda sanna historien .. " Varför gråter inte Emma? " som handlar om det hemska morden på barnen Max & Saga i Arboga... en mkt gripande bok.. läs den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0