Ny vecka !

Hej Hå på er !

Måndag igen då... men nu har jag bara 4 dagar kvar, sedan 9 dagars ledigt innan barnen börjar skolan ! lovely !

Ikväll har vi vart på Risön, kvartersen startade upp höstomgången, alltid skoj & se barnen spela !  tyvärr blev det en förlust för Hampus "Hajarna", men de var nog glada iallfall... Han har en kompis här som ska sova över, Elwin ,denna gången..  :)  Anton han hängde med mina föräldrar hem för att sova där han... tyckte kanske det var lugnast så...  :)  få mysa ensam med mormor & morfar..  <3

Min mentala hälsa känns fortfarande sådär... mår nog inte så bra nu för tillfället.. förhoppningsvis vänder det snart ! försöker tänka positivt & bla bla bla.. men det är ju som det är.. men jag vet ju att det lär vända..jag vet ju att jag inte har nåntiong överhuvudtaget att klaga på... och ändå känns det halvdant... jaja, nog med klagan... :)

Ikväll har jag iallafall bakat "halvtjockekakor" i stekpannan... himmel vad de blev goooooda !! skall göra fler satser av dessa.. så himla enkla att göra, ingen jäst heller !  bara blanda ihop & steka !  och hur härliga som helst att äta varma med smälta smöret på... mums !

Imorrn på jobbet ska jag fixa en liten grillfest, ska bjuda på grillkorv med bröd & päroncider till !  har en grill ute på gården på jobbet, som tack & lov har tak på sig... :) annars blir det blöta korvar... och på f.m ska jag baka kanelbullar med gamlingarna... en lite hejdåfest från mig alltså..  eftersom det är sista veckan jag är på Aktiveringen...

Nä nu ska jag snart gå & sussa..eller kolla nåt avsnitt "Dexter"

tjing!


Kommentarer
Postat av: k-p

2011-08-08 @ 22:34:52
Postat av: k-p

halloj

härligt med grillfest, spara en korv till mig;)

2011-08-08 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0