Vardagen åter !

Hellooo!

Nu så börjar vi komma in i detta med skolan igen tror jag... gick ju hur bra som helst att få upp killarna till deras första skoldagar efter det enormt långa lovet.. de har ju vart lediga heeela tiden sedan skoalvslutningen ! :)

Nog märks det på dom att de är lite tröttare än vanligt.. men de har det himla bra i skolan ! t.o.m Hampus tycker det var skoj att börja igen ! :)

Att han numera är "nästan störst" i skolan, det är man alltså när man går i tvåan.. hehe.. så känner han ett stort ansvar att " ta hand om " "småttingarna" alltså förskoleklassarna & ettorna..

Anton han verkar trivas som bara den på sin nya skola, Nipan, och med ny klass & allt !  att jag fått en sådan supersocial son är ju helt otroligt ! han känner nästan allihop däruppe tror jag.. :D

Även jag har ju kommit in i jobblunken... härligt det !

Men numera är jag trötter denna tiden, så nu vankas sängen.. imorrnkväll är det viktigaste matchen för oss "Pumor"... vi måste bara vinna !! sista matchen för säsongen... håll tummarna !
'Puss & Kram & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0