VINST !!

Åh hej & hå vad taggad jag känner mig nu !  vet inte hur jag ska kunna somna..  :)  vi hade vår sista & avgörande match för säsongen... och jag var nervös som attan... men jag höll nollan !!  vi vann med 2-´0 mot Lirarna !!  tjohoooooo!!!

Det var en makalös känsla när matchen väl var slut & vi hade vunnit !!! :D

Jag råkade dock ut för en smärre incident... i slutet av 2:a så kastade jag mig & räddade en boll, men fick ett knä i bakhuvudet så jag trodde huvvet skulle lossna... jämarns vad ont det gjorde !  jag blev lite yr, men fortsatte matchen, flr tusan vad gjorde det med en liten skada, när vi vann !! då tar jag lite huvudvärk !! :D

Mina lovely Pumorna spelade som gudinnor ikväll ! ni skulle ha sett !!

Nä nu måste jag till sängs... tidig jobb imorrn !!

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0