1 December...

Denna dagen har varit fylld av både glada & ledsna miner...

Dagen började med den efterlängtade Julkalendern !  sedan hämtade vi barnen på skolan, för vi skulle fara till Långsele på mormors begravning.. denna begravning var barnens första.. Det var så fint inne i kyrkan.. barnen kände av stämningen direkt och satt helt lugna &.. grät litegranna.. de tyckte det var lite sorgligt... jag är så glad att mina barn har förmågan att visa just känslor... efteråt gick vi till församlingsgården för en gemensam fikastund alla släktingar.. och trots att det var en sorglig händelse vi träffades till.. så var det ändå glatt & fint..
Hela upplevelsen i kyrkan & efteråt kändes så fin...jag är glad att barnen valde att följa med .

Efter fikat så for T till Kuben med Stefan & alla kids för att lira lite fotboll.. jag stannade kvar i församlingsgården & hjälpte till med diskningen, sedan slöt jag upp på Kuben.

Ikväll har vi varit hemma & tänt ljus för Momme... åsså tog vi en prommis till Ica för de hade nån sorts kundafton, de bjöd på massa gott & hade gratis fiskedamm för barnen.. trevligt.

Nu sitter pojkarna & äter smörgåstårta ! vi fick massa tårta som blev över sedan bergavningen.. så den lär nog ätas upp..

Nä nu ska vi nog göra tidig kväll allihopa... Imorrn ska jag vara i Hampus klass, sedan jobba kväll..
Men i helgen är jag ledig..skönt
Barnen ska ha 2 kompisar som ska sova över på lördagen, lär bli livat.. :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0