4:e Advent...

Gokvälls !

Nu har jag jobbat heeela helgen... lite sliten känner jag mig.. men, nu har jag kvällspass imorrn bara, sedan ledig på tisdag !

Helgen har iallfall varit väldans bra !!

Efter jobbet igår, for jag hem för att fixa pizza till grabbsen, Anton hade kompis Jacke här, och det var full rulle i källarn med handbollen ! :)  båda killarna är ju handbollstokar...

Sedan efter middagen åkte chokladfontänen fram, och vi doppade bananer & marshmallows,,, mummmmmmaaaaa!!  i samma veva kom lillebror & familjen hit på lite kaffe & choklad ! :) så vi hade myspys..

när de for hem vid 19 tiden, satte jag mig och läste lite... 19:30 knackade det på dörren... vi trodde det var Pär som skulle komma & hämta Jacke.. men då kom hela familjen Grönlund! Pär, Annsofie & Elias, ja, Hanna fattades.. men annars var de komplett ! :) de ville komma & hälsa på.. så självklart fixade jag fram lite mera kaffe & lite julgodis.. gud vad trevligt vi hade ! supernice !

och alla 4 killarna + Pär hamnade i källarn och lirade handboll för fullt ! oväntat? inte direkt ! :)

När de farit hem efter 21 så var man rätt trött... så vi stupade i säng.. sedan har jag haft 7-21 passet nu idag, så jag har inte sett min familj alls... ikväll nu så har jag slagit in lite julklappar... snart klar med det oxå.. :)

Annars idag har barnen umgåtts med mina superunderbara föräldrar så T fått sova lite eftersom vi båda jobbar denna helgen...

Nä hörni.. om man ska hoppa i sängen... puss & kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0