Dagarna före jul...

Hejsan på er!

Tänkte visa nån sorts tecken på att vi lever.. :)

Jag har vart krasslig några dagar.. började redan förra helgen när jag jobbade.. var pissdålig med ont i halsen, hosta,lite feber,, men tjurades på & jobbade iallfall... tills min kropp gav upp och sackade ihop häromdagen... total härdsmälta kan man nog säga.. så nu har jag vart hemma i 2 dagar, skall även vara hemma imorrn... känner mig hyffsat OK nu, men vi får väl se.. men känns ju himla olägligt att sacka iho såhär innan jul.. men, bara att gilla läget.

lär jag mig bara att ta det lilla lugna emellanåt så blir nog det bra tillslut.. :)

Vi har pysslat på lite dessa dagar innan jul... mysigt har vi haft !

Och imorgon kväll ska vi få träffa lilla Isabella Verona-Magnus -min kusins lilla bebis som föddes på luciadagen, äntligen kommer de hem till Långsele så vi får se lilla underverket ! <3

På julafton skall vi vara allihopa, jag, T, barnen, broder, Bettan, Milo & Lima hos våra föräldrar.. ska bli sååå mysigt ! längtar...

Häromkvällen kom tomten och lufsade förbi vårt hus för att kolla läget oxå ! tänka sig.. :D

Milo ringde mig direkt och sa att tomten minsann hade varit där oxå ! :)

Nä nu ska jag dra mig till sängs... puss & kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0