GOD JUL !

Goafton vänner !

Sitter nu här & ser mig omkring... och njuter av varenda litet hörn i huset.. vi har så mysigt så ni kan inte fatta... julefröjd för ögat.. ikväll har vi haft en fin kväll.. uppe i Långsele med mina kusiner och min moster, morbror och mina föräldrar.. vi for upp för en fika & för att få se det lilla underverket... Isabella.. såååå himla gullig ! <3 Mange & Yasmine har verkligen fått en liten prinsessa..

Barnen fick lite julklpappar av min moster & mina kusiner.. så fina släktingar vi har... och vi umgås jämt & ständigt så fort vi får chansen.. som jag säger.. vi är som en enda jättestor grekisk släkt som är med varandra så fort vi har möjlighet.. och det gör mig så underbart glad att vi har en sådan fin gemenskap i vår släkt..

Senare idag kommer tomten att knacka på här på Skedomsvägen.. har jag hört ryktas om.. :)  sedan efter Kalle Anka ska vi till mina föräldrar & fira tillsammans med dom & med lillebror och hans familj... ska bli underbart mysigt !

Juldagen jobbar jag till 16, samma på annandagen... men vi kommer få besök av min goda vän Maria Kling.. som är hemma från fjollträsk under nån av dagarna.. känns skoj !

Och bara 4 dagar kvar tills Hampus fyller 8 år ! himmel vad tiden flyger fram..!

Nä hörni.. ha en underbar helg tillsammans.. kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0