Lucia

Heloooo!

Nu har jag som vanligt denna årstid inte alls hängt med i svängarna... dagarna går för fort !!! sakta neeeeeer !!!

hursomhelst.. det är väl bara att kasta sig på tåget & försöka hänga med så fort det går...

Massa skoj idag !!

först & främst, min kusin Magnus har blivit pappa !!  en liten Isabella.. <3 mysigt födelsedatum oxå.. 11 12 13.. :)

Längtar tills jag får träffa dom alla...

Sedan har vi haft Luciafest på Hampus skola, som vanligt blev det suveränt lyckat !!

Hade fixat en korg med diverse gosaker till fröken.. som hon är värd tusenfallt !! <3

Nu ska jag bara lägga mig & läsa i minst 1 timma känner jag...

Imorrn jobbar jag bara till 12... lovely.. på kvällskvisten ska jag & grabbsen till GB skolan & kolla på vår gamla grannes stora pojk som går 1:a året på estet musik linjen & skall ha en konsert.. ska bli kul !

Puss på er .... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0