Sång & Musik & dans & struvor !

Goafton vänner !

Dagen som varit har varit en mycket fin dag...

jobbade endast till 12 idag, så sedan for jag hem & gjorde ett gäng struvor ! tack igen Anna L för de fina järnen jag fick förra året ! :) de kommer väl till användning !!

Efter skolhämtning tog jag & Hampus & for på bibblan en sväng, så kul att dela sitt enorma läsintresse med barnen... jag älskar bibblan... bara att komma in bland alla böcker gör mig ..lugn på något vis...

Sedan hem igen, och göra ännu ett gäng struvor ! :)

Ikväll har vi varit på 1:a års esteternas julföreställning på GB, Jonathan går ju i den klassen, så vi for dit med Helena, Jesica & Johannes för att titta .

Åh vad de var duktiga! både teater,dans & sång... verkligen imponerad blev vi allihopa ! efter föreställningen for jag & alla ungar och fikade... sedan en sväng hem med 2 av barnen till Hjältaskogen.. där vi såklart blev kvar lääänge.. :)  kom nyss hem, men vad gör väl det ! snart har de jullov !!

Nu har pojkarna lagt sig... jag är rätt trött själv så jag måste nog nanna jag oxå.... puss & kram !


Kommentarer
Postat av: Anna L

Det är bra att det kom till användning!!

2011-12-14 @ 23:14:02
URL: http://ragtorug.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0