Hemmadag !

Helloo!

Sitter nu & inväntar familjen Persson som skall komma & gratta Anton i förväg på hans 10 årsdag !

Har tagit fram lite go fika...  :)

Annars idag har jag & Anton tagit det lugnt.. han har inte vart så himla pigg idag heller.. men jag märker att det går åt rätt håll.. han kommer att vara helt kry till festen på fredag !  :)

Jag har gjort vaniljhjärtan idag, de vart himla fina ! fick ju så fina hjärte-formar av Annah & Stefan i somras när jag fyllde år, så jag tyckte det var på tiden att testa dom ! :) och de var mkt bra !!

Efter skolan hängde Elias med oss hem, sedan så har killarna fått göra chokladbollar.. med färgat pärlsocker-blev så gulligt så !!

Måste tipsa er alla om en superskiva: Septembers nya " Love CPR " den är asbra!! massa bra nya låtar.. åsså de bästa låtarna hon gjorde om i programmet " Så mycket bättre"

denna skivan går varv på varv härhemma just nu..

Ikväll ska vi kolla på "Sveriges Mästerkock" Sollefteå-tösen Linda Tjällberg är ju med ! kolla gärna in hennes blogg oxå, som jag även länkar till... mammaskitchen.blogg.se

Där kommer ni att hitta en hel massa fina recept & bilder ! den är faktiskt en utav mina favvobloggar just nu !'

Nä nu måste jag fixa fram lite mera fika !  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0