Söndagkväll!

Åh hej & hå !

Nu så är man hemkommen efter att ha varit bosatt på arbetet i helgen.. känner mig lite slut måste jag säga.. ledig imorrn, den dagen kommer att gå åt till att städa härhemma kan jag säga...

Igårkväll när jag kom hem vid 21:30, då var det dax att ta reda på fläskköttet som T hämtat hem.. 30 kg gris som låg på vårt köksbord... kändes inte sååå himla manande att skära kött då, men det gjordes iallafall.. sedan stupade jag i sängen..  :)

Men något skoj oxå !

När jag kom på jobbet igår, kom kära arbetskamraten Anna från grannavdelningen med ett fiiiiint struvjärn till mig ! med 3 olika mönsterjärn till !! åh vad gulligt måste jag säga ! vart superglad !!

I originalförpackning från Bouvins Järn... köpt på -70 talet ! helt fantastiskt! Så nu ska här göras struvor framöver ! lovar att Anna ska få ett gäng oxå !  :)

Imorrn efter skolan ska jag skjutsa Anton till första trumövningen inför Wintergames invigningen.. spännande !! får se om hans trumset hinner komma nu i veckan...

Förresten, måste berätta att jag hittat nya släktingar oxå... och nej, det är inte någon ny djurart..  :)

Jag har en tremänning i Grundtjärn, det stod om henne i Tidningen Ångermanland i lördags, Jonna Jinton som är 21 år & har flyttat från Göteborg ensam till en stuga i Grundtjärn, en by med 13 innevånare... starkt gjort det ! kolla gärna in henns blogg: jonnajinton.se

Nä nu är jag trött som en gnuuuuuu... puss & gonatt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken tjej, din släkting :o) Superkul att läsa om henne och hennes liv i den gamla skolan.

2011-02-09 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0