Torsdag !

Goafton vänner!

Idag har jag vart ledig, lovely !  men när man trodde man höll på & bli piggare.. nä, hostan sitter som sten... kroppsvärken & tröttheten släpper ej taget om mig.. pissigt ! men, men  det verkar som om de flesta har fått detta virus.. det går över.. så småningom..  :)

Annars då.. ja, igår var Hampus hos sin klasskompis Albin & öekte & hade skoj hela eftermiddagen.. sedan bar det iväg på Antons 2 handbollsträningar.. det gick superbra som vanligt! Hampus var med på ena träningen oxå... han är så pass bra att det klarar han galant !

Jag har blivit sååå sugen på att få tag i ett struvjärn... Åh vad jag vill ha ett riktigt gammaldags struvjärn med ett par olika mönsterjärn till... vore så roligt att få göra lite struvor... och så gott är det ju !!! har kollat blocket.. men hittar liksom inga... ska väl kolla på nån loppis här i staden framöver & se om jag kan hitta... är det någon som läser detta & skulle kunna tänka sig att låna ut sitt till mig en gång vore jag tacksam !!

Idag har jag även beställt ett trumset till Anton !  hoppas vi hinner få det innan han ska ha uppvisningen på Wintergames invigningen... men det tror jag nog vi hinner få.. annars skulle Antons trumlärare fixa virveltrumman så han kunde lira..

Ska bli skoj att få trumsetet uppställt uppe på Antons rum... sedan lär det nog bli nostalgiskt att lyssna till trumbankandet...  :)  minnen från när min lillebror spelade så hela huset dundrade hemma på skedom...  :) men denna gången är det min son som kommer att banka !  ska bli kul !

Ikväll har jag varit & hjälpt farmor & ställa iordning inför farfars bergravning imorgon... det kommer nog bli en jobbig stund för farmor imorrn... men skönt när den är över..

Vi har ju roliga saker framför oss imorrn oxå !  lilla pappa fyller år ! hela 57 år fyller han !

Så imorrn eftermiddag/kväll ska vi upp på skedom & fira honom & fika gofika.. förhoppningsvis-  :)
Sedan har jag helgjobb framför mig lördag & söndag...

Nä nu ska jag lägga mig & kolla reprisen av "halv åtta hos mig " & "Landskampen" !
Kram & puss!


Kommentarer
Postat av: Anna L

Tar med mej struvjärnet till jobbet, du får det på lördag då!!

2011-02-04 @ 10:04:14
URL: http://ragtorug.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Men ÅHHHHH vad snällt !!! :)

2011-02-04 @ 10:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0