Ny vecka & Vår?

Gokvälls !

Imorse när jag klev upp & skulle svisha iväg på jobbet, såg jag att det var -2 !  vår i luften för tusan !  :)

Men jag förstår att det är det ju såklart inte, vi lär nog få typ -30 snart igen... :) men det är ju härligt så länge det varar..

Har jobbat idag, efter jobbet klockan 16, så gick jag in till grannavdelningen & städade ur farfars rum... kändes konstigt... tomt...
men det var det bästa för farfar... han har det bra nu i himlen..  <3


Annars i helgen har det varot handboll för hela slanten.. igår hade Anton sin träning först på dan.. sedan var vi bjudna på käk hos mina föräldrar, efter en snabbvisit där, var det dax att fara till GB för att Antons 01:or pojkar, skulle få spela matcher mot -99 flickorna.. och ojojj vad flickorna åkte på däng !  :) Anton dunkade in måååånga mål ! :)   men flickorna var väldigt duktiga dom oxå...


Nu har jag en jobbvecka med idag-dapass,imorrn-kväll,onsdag-dag fredag kväll..jag kör på varannandags-principen den här veckan...  :)
sedan har jag heeela helgen på jobbet framför mig oxxå!  hej & hå !!  jag vet vart jag kommer att hålla till denna veckan iallfall... på jobbet !  :)

Annrs den här veckan ser vi fram emot Danmark-Sverige imorrn ! npg för att vi redan är klara för semifinal, men nu snackar vi vem som kommer vinna gruppen !! alltid bra att få vinna gruppen & möta 2:an i andra gruppen i semin !
sedan spelas semin på torsdag !!  spännande !!

måste börja kolla efter nya längsskidor till Anton oxå.. de ska börja åka om 2 veckor på skolan... han kan nog ha Thomas pjäxor.. 39:or, men Thomas skidor är nog alldels för långa.. så vi måste hitta åt några skidor som passar en pojke som är 155 cm ca.. om det är nån som läser denna blogg & vet var man kan hitta begagnade skidor-HOJTA !!! :)

Nä nu ska jag kolla klart på "Medium".. många kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0