Nyårsafton & Nyårsdagen !

Gokväll!

Nu sitter jag här ensam hemma & väntar hem mina grabbar... de for till sin farmor i Sundsvall tidigare idag, jag har ju jobbat hela dagen idag jag... så jag hann inte med att följa.. de verkar ha haft det bra där iallafall !  de har ringt ett par gånger...  :)

Måste medge att det kändes tröttsamt att stiga upp 5:30 imorse.. när vi kom hem vid 00:40 inatt från nyårsfirandet hos mina föräldrar, jag tror jag somnade vid typ 01:30...  men det har gått över förväntan att jobba idag ändå !  :)

Vi hade superbra hos päronen igårkväll! god mat-som vanligt !  :)  och singstar !  mkt trevlig kväll !!

det  var vi, mamma,pappa, jimmy,bettan,milo,faster m karl, farbror,alldeles lagomt med folk !

Nu sitter jag & kollar på tv & längtar efter mina smågrisar...
imorrn ska jag jobba 7-21.... men sedan är jag ledig mån & tis.. jobbar 2 kvällar ons-tors.. sedan ledig fre-sön !!  härlig vecka va??  :)  och så ska vi fara till ö-vik på fredag & sova på hotell & bada ! sedan på lördagen ska vi på hockey i fjällräven center !! wohooo!!

Nu funderar jag på att ev. åka till Jan gullik på måndag.. typ vid 12 & grilla & åka pulka... nån som vill hänga på??  madde??  annah?? please... hänga på !!  :)
Nä nu kommer mina gullisar snart...  <3 
pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!!! Ja om det är bra väder så hänger vi gärna med vi kan ju höras:)

2011-01-02 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0