Bloggsemester ! :)

Nu så mina vänner... så kommer jag inte skriva nåt här på bloggen först kanske på torsdag.. imorrn bitti sticker vi till Leksand !  det kommer nog bli en sväng till äventyrsbadet,Aqua Nova i Borlänge oxå ! ligger ju bara 5 mil från Leksand.. det såg skoj ut !
3 Härliga dagar kommer vi nog att få tillsammans med Annah & Stefan & kidsen ! mysmys !!!

Idag har vi vart hemma & tagit det lugnt... på eftermiddagen for vi upp till mor & far på middag , tillsammans med Broder m. familj, som vanligt fick vi supergod mat, och mkt trevligt !!
Barnen lekte, och jag tog en liten sväng med Lima i vagnen, somnade som en stock när fastra drog hon !  :)
Nu har jag fått killarna i säng.. hoppas de somnar snart... jag ska lägga mig direkt efter finalmatchen, USA-Japan... jag tror på USA, mest för att Pia Sundhage är tränare...  :) Imorrn står klockan på 5:40 ! wohooo ! :D  07:00 står vi utanför Thomas jobb & hämtar upp honom ! sedan .. MOT LEKSAND !! :DDDDDD
See U puss & kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0