En Härlig Dag !

Idag har vi haft en suverän dag !!  Övernattningen gick hur bra som helst för Hampus kompis !!  de hade så skoj imorse när de vaknade så !!  :)

Sedan klippte jag gräset, körde med trimmern lite, och rensade blommorna här hemma, sen vart det en sväng med Anton in till en kompis i staden... efter detta tog jag Hampus & grannbarnen & for till Kullaborg i Österforse, där det var kakfest !  himmel vad barnen smaskade kakor !!  :)  det är ju för himla vackert däruppe oxå... solen sken & allt var härligt !!

Ikväll har vi vart med grannbarnen på en kort liten fisketur, vi for upp till min morbrors hus i Österforse, där har de egen brygga som det är perfekt att stå & fiska vid...  och barnen fick nog minst 10 firrar under de 2 timmar vi var där !  väldigt kul hade de !  kvällen har varit superfin verkligen !

Nu ska jag se till att få dom i säng... sedan blir det läsa för mig... puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0