Fredag !

Hoho världen !!

Vad är det frågan om i världen undrar jag???  stackarna som bor i Norge nu tänker jag speciellt mkt på ikväll... bomber,dödsskjutningar, och allmänt kaos... huvva !  tro vad allt bottnar i? vad jag förstår så verkar det luta åt politik.. men vad är det för dårar som gör detta massdåd??
Jag skänker många tankar till vårt grannland...

 annars då? ja, vi har landat i vardaegn igen efter vår underbara dalarna-resa !  gårdagen gick åt till att tvätta...tvätta...tvätta... skjutsa barn... tvätta mera... städa lite.. jag satt faktiskt & tog det lugnt liiiite emellanåt..  :)
Idag har jag jobbat, dagen gick fruktansvärt snabbt ! sedan for jag hem & lagade smaskensmiddag bestående av fläskytterfile,potatisgratäng...smörstekta champinjoner,majskolvar & vitlöksbröd !  äre fredag så äre !!  :)  Hampus & Anton & Loke tyckte det var supersmarrigt !  tur det !  :)
I helgen ska jag jobba oxå, ska baka halvtjockekakor & tunnbröd på avdelningarna, hoppas gamlingarna uppskattar detta ! 

Har packat lite år pojkarna ikväll oxå... Anton & Thomas ska ju på träningsläger med övernattning i tält uppe i Långsele för fotbollslaget, Anton ser mkt fram emot denna övernattning ! Micke & Thomas har fixat 5-kamp,grillning & allmänt skoj för fotbollskillarna !
Hampus han ska få sova över hos mormor & morfar han !  imorrn på dagen ska han gå på stan med dom & kolla in lite Nipyra ! när jag slutar ska jag oxå fara upp till mor & far en sväng ... sedan ska jag nog ta en sväng förbi Faxängen & kolla in övernattningsgänget !  :)

Idag har jag fått låna en bok jag länge velat läsa... Kristina Olssons " Änglavakter"  TACK snälla Vikla... <3 
Nä nu ska jag sussa.... ska upp i ottan..  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0