Helgen slut...

Shit vad helgen försvann fort... och jag har jobbat..  igår efter jobbet, for jag & hämtade kina-mat,sedan hämtade jag min mor & Hampus och sedan fpr vi ner till älvkanten och avnjöt middagen där !  det var hur härligt som helst ! Hampus tog några dopp i älven oxå..  :)  Anton & Thomas de var uppe i Långsele på Faxängen där LAIF grabbsen skulle sova i tält & ha träningsläger !  Anton sa att de hade haft superskoj... trots regnet..  :)

Idag blev vi bjudna tillsammans med bror m. familj , upp till mor & far på en god spagettimiddag ! trevligt trevligt !!

Annars på jobbet i helgen har jag bakat en massa tunnbröd med gamlingarna..:)

Nä, nu är jag trött... har en dag framför mig på jobbet imorrn oxå... men sedan är jag ledig på tisdag..

Förresten, vi har en björnhona med sin unge här i byn oxå verkar det som... otrevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0