Helgen till ända !

Så var denna helgen slut... men trots att jag jobbat hela helgen, så har vi gjort en massa skoj !  I fredags var vi på Laxfestivalen & kollade mina favoriter.. Alcazar !  himla bra var dom såklart ! vi var där med min lillebror & mina päron !  mkt trevligt !!  kom inte hem först vid 01.. så jag var bra trött i lördagsmorse när väckarn ringde 06:45...  :)

I går så var killarna ner med min mor på stan till sena natta igen ! :)  de sov över där , så då tog mamma dom på en långcykeltur ner på stan !   de hade haft superskoj !

Idag när jag slutade vid 16, så for vi ner till kanalen en sväng så de fick testa fiskelyckan där.. och himmel vad fisk det va där !  på 45 minuter fick killarna 13 styckn fiskar !! rekord det tror jag !

Sedan har jag vart en sväng & kollat på Antons träning... det är så kul att se hur grabbarna utvecklas snabbt i den här åldern !!  alla har verkligen blivit så mkt bättre i sommar !! kul att se !

Imorrn är jag ledig... ska nog plocka hallon imorrnkväll tror jag... åsså ska vi ta en skogsprommis/utflykt härhemma imorrn på dagen.. mysigt !

Idag har jag bokat min & mammas SPA-övernattning på Södra Berget oxå !  vi har ju gjort det till en återkommande aktivitet varje år... och nu är det äntligen dax igen !  om 2 veckor precis !! ska bli så skööööönt !! det dygnet man är där, gör underverk !

Nu ska jag kolla klart på filmen med Hampus ! sedan blir det ett par avsnitt av nya "Dexter " som jag äntligen har i min ägo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0