Hemmadag !

Igår regnade det exakt hela dagen... kan ju faktiskt behövas det oxå efter dagar med gassande sol... så vi blev hemmavid & fixade..  jag planterade blommorna på altan, som jag fick av snälla mamma... sedan städade jag... och tvättade bort all tvätt ! tjohooo !!  sedan så hanns det även med bakning.. chokladmuffins & bondkakkor... så nu finns det mums i frysen !  :)

Det hanns med en massa mys med grabbarna oxå- som oxå var hemma hela dagen !  otroligt !  :) 

Idag ser vädret inte heller sådär jättelovande ut.. men det regnar ju allfall inte.. kanske kan bli en fisketur ikväll.. eller golf... vi får se.

Först idag ska vi till Noak & gratta honom på hans 8 årsdag !  han fyllde igår, men det var kalas idag ! så vi ska dit hela familjen-kors i taket !  :)

Nu måste jag kila in i duschen... tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0