Så mycket skoj..så lite tid..

Men hallåååå vänner !

shit alltså.. jag är inte van att jobba bara 8-16 dagar.. måndag till fredag... känns ju som om man inte hinner med sig alls ! är ju van att jobba lite kvällar,helger..ledig mitt i veckan... visst, det är skoj att vara på arbetsterapin , baka,pyssla,och allt annat, och att jag inte är van att vara på detta nya ställe gör väl sitt till...jag känner mig trött ! fast denna veckan har vi inte haft tid till att ta det lugnt..  :)  i måndags direkt efter jag kommit hem från jobbet, for vi & spelade fotboll med Sångbergs & Isak, & Noak & Loke på Rödsta, sedan grillade vi korv & hade trevligt ! i går, då for grabbarna & fiskade med Thomas, jag fick faktiskt lov att stanna hemma för att städa... kändes som om det behövdes.. och när ska jag annars hinna? i dag, är vi faktiskt hemmavid oxå, för att fixa lite inför partajet vi ska på imorrn uppe på Remsle !!  dax för den årliga tema-festen hos Sandra & Helena ! ska bli kul det ! mamsen hänger på oss oxå ! det brukar bli hur mkt folk som helst på dessa partaj !  i är var temat "Mot sherwoodskogen"... :)   
Men på fredag klockan 16.. då stämplar jag ut från jobbet på några dagar igen.. måste ju vila upp mig efter att ha jobbat 5 dagar..  hehe... nädå.. jag är ledig lördag & söndag, sedan har jag ju sedan tidigare tagit 3 dagars semester , mån-tis-ons, för då är vi ju i Leksand ! tjohooo !!! och sedan ledig dag på torsdag, så jag får ju ändå, 6 dagars ledigt för jessenamn !!  :)  helgen som kommer, lär gå åt till att planera vad som skall packas med när vi åker klockan 07:00 på måndag morgon ! :)  jusst det, vi har ju ett dop att närvara vid på lördag oxå... lilla Vera skall döpas !  barnens kusin.. men jag tror att de ska säkert gifta sig oxå.. jag har alltid en tendens att tro detta när det vankas för dop.. vet inte varför.. fick den känslan bara..  vi får väl se..  :)
Nä hörni.. nu ska jag fixa lite tvätt & salladen skall förberedas innan middagen imorrn.. sen är det fotboll ikväll !  heja Sweden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0