Födelsedagsfirande !

Gokväll vänner !

Idag har vi haft födelsedagsfirande ! en liten i S-vall, min bästis dotter Alice fyller 9 år, hon skickade vi ett kort till i fredags.. sedan en storkille som kommit "hem" från Östersund, min kusin Magnus , som fyller 33 idag ! han har vart hemma i Långsele med sin flamma, en otroligt vacker tjej , en spanska, har han skaffat sig ! superfin & trevlig flicka må jag säga !

Jag & grabbarna for upp till Långsele idag vid 13 tiden, sedan vart vi kvar där ett par timmar, det är alltid så roligt när Mange kommer hem, så vi passar på att träffas så gott det går ! :)

Nu ikväll har vi varit på ljusparty hos min mor.. åh så mycket goda lukter det finns !! jag köpte iallafall några värmeljus i doften " Smultronland" och " Krämig Kolasås " samt några vaxkakor i doften " Svart Hallon" nu ska det dofta gott härhemma !  :)

Och nu har jag 2 trötta killar härhemma... eller iallfall 1.. Anton har sovit sammalagt 13 timmar på 2 dygn...  lillstackarn..  :)  men så är det att vara ungdom nu.. bara bus med kompisar & övernattningar, då blir man trött !  :) men han slocknade som en blixt redan innan 20:00.. trötter..  :)

Nu ikväll har jag även kollat på ett av mina favvoprogram.. "Mästarnas Mästare " det är ju nystart idag ! det var hursomhelst mkt bra nu ikväll!  jädra seg käring som är med oxå ! Ewy Palm, den gamla löperskan.. hon är en segkäring ! duktig som fasen ! och sedan Stenmark då ! sikken man !

Nä nu ska jag kolla på "Big Brother" utröstning !
Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0