Fortfarande sjukstuga..

Hejsan vänner!

Ja, igår va jag hemma & vabba med Anton.. han var inte alls kry igår- 39,7 trots att han hade fått 1 g alvedon.. huvvaligen.. han har varit heeelt slut stackarn.. MEN idag verkar det vända..kanske.. imorse vaknade han med endast 37,7.. sedan ikväll har han legat högst på 38,6.. och inte alls fått lika mkt alvedon som igår.. han säger själv att han känner sig något piggare.. han har ju faktiskt ätiti hela 5 st köttbullar iallfall...  :)

Hursomhaver så kommer han att få stanna hemma resterande 2 dagar som är kvar av skolveckan.. dels för att han måste.. dels för att han vill pigga på sig så snabbt som möjligt- med både golf & fotboll på schemat i helgen.. men det får vi se hur det blir med... han ska vara helt feberfri på fredag om vi ska fara på dessa aktiviteter..

Idag efter jobbet så har jag & bästa granne & vän Helena varit ute på långprommis med de 3 minsta barnen.. och deras hund. vi fick en härlig pratstund & barnen sprang & lekte i skogen & hade skoj !

efter prommisen så gick jag hem med alla barnen & bakade min pappas superdupergoda kubbmuffins ! ojojoj vad de är smarriga... tusen tack för receptet pappsen !

Nu sussar killarna sött i sängarna... hoppas Anton får en lugn natt.. inatt har han endast vaknat till 1 gång & ville ha vatten.. han drack ca 1liter vatten klockan 3 inatt !  :) men sååå himla bra att han dricker iallafall !

Nu blir det återigen BB ! sedan reprisen av "The Event " !

imorrn är jag ledig ! wohoo ! städ & tvätt väntar mig då !  :D


Kommentarer
Postat av: k-p

hua stackars Anton. våra grabbar hade denna feber för en månad sen å den var verkligen ihärdig.

hälsa krya på dig till Anton å hoppas att han hinner bli pigg till cupen

2011-03-30 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0