Onsdag !

Helloooo!

Igårmorse ringde T mig på jobbet.. Tv´n i vardagsrummet-alltså vår enda fungerande tv.. en tjockis dessutom.. levde på sista andetaget.. så vi kan säga att vår tv dog igår..men , efter några timmar ringde T igen, och berättade att han vart ner på Expert & inhandlat en enoooooorm 42 tums plattis ! :D

och döm om min förvåning när jag väl klockan 16 kom hem från jobbet, och inte knappt känner igen mig i vårt vardagsrum !  han & hans lillebror hade möblerat om totalt !!  och efter vi hade jobbat på med att sätta alla saker på plats igårkväll & idag, så ser det så himla mysigt ut ! mkt bättre än det var förr ! och herreguuud vilken stor tv , när man är van vår gamla tjockistv ! så fint så !!

 

Ikväll har vi haft handbollsträning i vanlig ordning... alltså sen kväll för killarna... lär vara trötta imorrnbitti... imorrn jobbar jag kväll.. sedan till 12 på fredag, sedan har jag HELG !!  fantastiskt !!  :)

Nä nu måste jag fortsätta kolla BIg Brother !

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0